Zichtbaar en overtuigend het wereld wijde web tegemoet.


Creativiteit, out-of-the-box denken of juist terug naar de basis & koffie (zwart). Ze staan garant voor een gezond portie inspiratie om van jouw online aanwezigheid en vindbaarheid een succes te maken.


Creativiteit

Verfrissend en vernieuwend

Creativiteit is een breed begrip, voor ons betekend het in ieder geval de creatie en ontwikkeling van verfrissend en vernieuwend content waarin je jezelf helemaal kan vinden.

Out-of-the-box

Of terug naar de basis

Een goede basis het het halve werk. Aan de andere helft geven we graag richting door out-of-the-box content. De volgende versnelling voor meer online succes.

Koffie (zwart)

De juiste brandstof

Het nalezen van teksten tot we er bij neervallen. Het ontwerpen van websites en logo’s of het verzorgen van WordPress websites. Daar hebben we koffie voor nodig.


Over de creatieve duizendpoot

Onze dienstverlening is aangepast aan klanten die op zoek zijn naar een creatieve duizendpoot. Een die een goed woordje kan schrijven, de basis moeiteloos weet te versterken en als geen ander thuis is in media voor het web. Of dit nu om de teksten voor je website gaat, een website of logo ontwerpen of het opzetten van een volledige WordPress website. Belangrijk, om elke vorm van content voor het web succesvoller te kunnen maken.

Maar natuurlijk ben je ook benieuwd welke kennis je in huis haalt. Logisch, je teksten en web content moeten je uiteindelijk helpen groeien, informeren en verkopen. Daarover kan ik als creatieve duizendpoot achter de website flexteksten verhelderend zijn. Gedurende de afgelopen jaren heb ik mijzelf steeds verder ontwikkeld. Ik heb een diversiteit aan trainingen en cursussen gevolgd. Waaronder copywriter, schrijven voor het web, marketing en communicatie, copywriting voor mijn eigen website (Koelman), cursus WordPress en vele andere trainingen slash cursussen.

Als persoon (en copywriter) ben ik van mening dat je elkaar een goed gevoel moet kunnen geven, daarin investeer ik elke keer opnieuw. En stiekem verwacht ik dat ook van klanten. Daarnaast ben ik nieuwsgierig in jouw verhaal, bedrijf, product, leeftijd, levenswijze, idee, gedachten, lievelingskleur… Eigenlijk in alles, als het maar belangrijk is voor het verhaal, de boodschap en bijdrage levert aan het doel dat je voor ogen hebt.