Kennisbank Flexteksten

Wanneer je een advertentie wilt plaatsen wil je er natuurlijk voor zorgen dat de tekst goed is. De boodschap moet duidelijk zijn en het moet de klant aansporen het product of dienst te kopen. Maar hoe zorg je er voor dat jouw tekst boven die van je concurrenten uit springt? Hoe maak je een winnende tekst? Daar gaat dit artikel over.

Zoals gezegd denk je aan het schrijven van een tekst aan een aantal dingen. Welke boodschap wil je met je tekst overbrengen? Voor wie ga je deze tekst schrijven, welke doelgroep wil je aantrekken? En het meest belangrijke; welke woorden zorgen er voor dat er meer mensen naar je website toe komen? Het schrijven van een winnende tekst is dus ontzettend belangrijk voor jouw website.

Het schrijven van een winnende tekst is ook erg belangrijk voor Adwords. Want wanneer je de juiste tekst gebruikt zal je bovenin de zoekresultaten terecht gaan komen. Maar ook op alle andere plaatsen waar je je tekst plaatst is het van een groot belang dat dit kwalitatief goed is. Stel je zelf altijd de vraag waarom je het schrijft en voor wie.

Wanneer je winnende teksten gaat schrijven kan je gebruik maken van verliesteksten. Verliesteksten zijn teksten die gebruik maken van FOMO. The Fear Of Missing Out, simpelweg; de angst om iets geweldigs mis te lopen. Dis is de basis die je moet gebruiken om zoveel mogelijk klanten richting jouw website te trekken. Doe je dit goed? Dan zal je conversie en omzet enorm stijgen.


Leren Bloggen E-learningEen compleet en up-to-date e-learning programma leren bloggen volgen? Toegang tot 24 online modules, het Leren bloggen handboek downloaden en het Affiliate marketing handboek van meer dan 90 pagina’s + 13 stappenplannen GRATIS?


No comment

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *