Wil jij in 5 stappen een over mij pagina schrijven? Dan ben je op deze pagina absoluut aan het juiste adres. Ik vertel je er graag meer over. Zodat jij in een handomdraai een goede over mij pagina online zet.

1. Schrijf een aantrekkelijke titel.

Een aantrekkelijke titel schrijven is van groot belang voor een over mij pagina, het is immers het eerste wat je ziet. Je wilt dat mensen zich interesseren voor wat jij over jezelf te vertellen hebt. Een titel zorgt ervoor dat mensen door willen lezen of juist niet. Bedenk goed wat je wil bereiken met de titel, wat je doelgroep is en op welke manier je die doelgroep het beste kan aanspreken.  

2. Schrijf een korte introductie.

Begin met een korte introductie waarin je vertelt wie je bent en wat je doet. Maak dit niet te lang maar hou het juist kort en krachtig. Verdere persoonlijke details over wie je bent en wat je doet en waarom bewaar je voor later in je verhaal. Met een korte introductie bepalen mensen of ze geïnteresseerd zijn in wat je te bieden hebt en dus of ze verder lezen of niet. 

3. Schrijf een spetterend verhaal.

De over mij pagina is vaak de meest gelezen pagina op een website. Het is een uitgelezen kans om mensen te overtuigen van wie jij bent en wat je te bieden hebt. Zet een pakkend verhaal neer dat mensen onthouden, ze lezen al genoeg dertien in een dozijn verhalen. Die van jou moet opvallen anders zijn mensen je weer vergeten op het moment dat ze de pagina afsluiten.  

4. Schrijf een aantal voordelen.

Het doel is om je doelgroep ervan te overtuigen dat jij iets te bieden hebt wat vergelijkbare aanbieders niet hebben. Dit doe je door alle voordelen van wat jij aanbiedt op een rijtje te zetten. Maak duidelijk en helder wat het oplevert om voor jou te kiezen. Dat is uiteindelijk wat mensen echt willen weten, hoe kan jij hun leven makkelijker maken? 

5. Kies voor een Call To Action.

Sluit altijd af met een Call To Action. Met een Call to action vraag je mensen op dat moment iets te doen. Je vraagt ze om zich bijvoorbeeld in te schrijven voor een nieuwsbrief of ze kunnen op een knop drukken om gelijk jouw product in hun winkelmandje te leggen. Mensen voelen zich vaak geroepen door een Call To Action en zullen snel geneigd zijn hier op in te gaan.  

Geen reacties gevonden

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.